reklama

Zážitok z električky

Dnes ráno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

 Sedím na sedadle, čítam posledný diel Stopárovho sprievodcu galaxiou. Zrazu vidím mladú mamičku s asi 1,5 - ročným synčekom, ako si nahnevane presadá z jedného miesta na druhé a hovorí neznámej pani sediacej vedľa nej: "No, posratý bol totálne, všetci ľudia odtiaľ utiekli, vidíte!" Vyznelo to tak, akoby hovorila o tom, aké sú ľudia fajnovky, keď nevedia prežiť, že sa niekomu pokaká bábo v električke. Nešlo mi však do hlavy, prečo to "... posratý, posratý ..." musí vykrikovať na plné hrdlo.
 Keď som sa však započúvala do toho, čo hovorila, zistila som, že nehovorí o svojom synčekovi. "Videli ste toho deda, čo pred chviľou vystúpil? Bol úplne posratý! A dúfam, že si na to miesto teraz niekto sadne!"
Zdvihla som oči od knihy so zvedavosťou, či tá pani dá aspoň vedieť ľuďom, ktorí nastúpia neskôr, na ktoré miesto si nemajú sadať. Ona však stále opakovala: "Posratý dedo, posratý..." Asi po dvoch zastávkach sa úplne iná pani rozhodla, že zasiahne a opýtala sa: "Ktoré je to miesto, prosím vás?" a vybrala sa smerom k vodičovi. Ona odsekla: "No už si tam sadol ten pán, vidíte! Však som hovorila, že si tam niekto sadne!"
 Ako zo Zoščenkovej poviedky, povedala som si, v duchu pokrútila hlavou a čítala ďalej.

Katarína Bubnášová

Katarína Bubnášová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Trochu učím, trochu ilustrujem, trochu píšem a snažím sa čo najviac spievať...adopt your own virtual pet! Zoznam autorových rubrík:  Moji žiaci a jaBratislava a jaLiteratúra a jaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu