reklama

List Ježiškovi

Do ďalšej várky detských výtvorov Deti píšu Bohu mám pre pána E. Marshala jeden príspevok. Dala som žiakom za úlohu napísať na hodine slohu list nejakej známej osobnosti. Mali si pri tom natrénovať používanie zdvorilostných výrazov - pri prosbe o pomoc, poďakovaní a podobne. Nemôžem sa s vami nepodeliť o úryvky z jedného listu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Chlapec ho píše Ježiškovi. Celých 5 riadkov zaplnil vymenovaním všetkých možných druhov "pogov" (môj bratranec, maturant, na nich vyrastal, a bola som prekvapená, že sú stále "in"; ide o plastové kolieska s obrázkami, ktoré sa hádžu o zem a odrážaujú od seba), ktoré by chcel dostať pod stromček. "200 obyčajných, 100 pogmenov, 100 zlatých pogmenov a 100 strieborných pogmenov a vyrážatká: Slamtek hrubý, 10 raportov, 3 jazyky, 10x club championi, ..."
Sicher je sicher, a tak sa v nasledujúcom odstavci vysporadúva aj s konfesionálnymi otázkami... Keby náhodou Ježiško váhal... "Milý Ježiško, toto sú moje hračky, ktoré chcem, a bol by som veľmi rád, keby si mi vyhovel a hračky doniesol. Chodím do kostola a na náboženstvo, ale dúfam, že mi uveríš a hračky zabalíš."
Ďalej uvádza adresu a na záver dodáva: "A ešte niečo - nehádž hračky do komína, vymysli niečo iné, lebo v zime kúrime kozubom."
Keď som držala prvýkrát v rukách Marshalovu zbierku vtipných detských listov, vravela som si: Možno si niektoré vymyslel. Ak aj áno, veľmi trefne. Takto deti naozaj píšu Bohu. :)

Katarína Bubnášová

Katarína Bubnášová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Trochu učím, trochu ilustrujem, trochu píšem a snažím sa čo najviac spievať...adopt your own virtual pet! Zoznam autorových rubrík:  Moji žiaci a jaBratislava a jaLiteratúra a jaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu