reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Bubnášová

Katarína Bubnášová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Trochu učím, trochu ilustrujem, trochu píšem a snažím sa čo najviac spievať...adopt your own virtual pet! Zoznam autorových rubrík:  Moji žiaci a jaBratislava a jaLiteratúra a jaSúkromnéNezaradené

reklama

Bratislava a ja

Dobrý deň, môžeme sa za vás pomodliť?

Katarína Bubnášová

Dobrý deň, môžeme sa za vás pomodliť?

V sobotu podvečer som prechádzala cez Hviezdoslavovo námestie. Akosi som sa zamiešala do davu ázijských turistov a snažila sa obísť ich. Zrazu som si uvedomila, že to oni obstali mňa. Skupinka šikmookých detí, maximálne 15-ročných. Hi, can we ask you something? Nevyzerali, že by potrebovali poradiť zorientovať sa v meste. Stáli a usmievali sa na mňa.

  • 21. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 202x
  • 17
Ujo Večernííííííííííííík

Katarína Bubnášová

Ujo Večernííííííííííííík

Každý, kto žije v Bratislave, pozná známu miestnu figúrku - červenolíceho pána, ktorý chodí po meste a predáva noviny.

  • 29. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 400x
  • 14
Zážitok z električky

Katarína Bubnášová

Zážitok z električky

Dnes ráno.

  • 13. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 963x
  • 7
Zážitok zo zastávky

Katarína Bubnášová

Zážitok zo zastávky

Stalo sa to pred pár rokmi...

  • 21. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 710x
  • 2
Bratislavská momentka

Katarína Bubnášová

Bratislavská momentka

Škoda, že som nemala foťák...

  • 30. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 560x
  • 1
reklama
"Hííí, celebrita!"

Katarína Bubnášová

"Hííí, celebrita!"

Vošla som do kostola 5 minút pred začiatkom omše. Porozhliadla som sa a uvidela v jednej lavici sedieť dievča v svetlooranžovom kabáte, ktorý mi bol veľmi povedomý. Vravím si: Tak vyzeral obľúbený kabát Katky Koščovej. (Pred rokom a pol vravela v niektorej dokrútke zo SHS Katkina mama, že sa Katka toho kabáta nechce vzdať. Raz som ju v ňom stretla v meste.) Vždy som mala dobrú pamäť na zbytočnosti.

  • 6. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 878x
  • 3
Santa Claus v krasňanskej Jednote

Katarína Bubnášová

Santa Claus v krasňanskej Jednote

Ku plastovým Santa Clausom takmer v životnej veľkosti, ktorí sa pohupujú a robia Ho, ho, ho! alebo nedajbože spievajú, som vždy cítila odpor. Na Mikuláša som však v Jednote v Krasňanoch narazila na najmonstróznejšieho Santa Clausa spomedzi tých, ktorých som kedy videla.

  • 8. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 423x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu